Freeriders.lv
Основной раздел => Знакомство с байкерами => Тема начата: Viks Str от 21.05.2015 15:41:38
-
Добрий ден ребята!
Надеюс, што некоторийи меня помнит и знают. Я из стреетфигхтерс, и посколко, часто стречаемса в трасе и на улице, и также пошесаете наши мероприятие, зарегистрировалса к вам, штоби сразу мог собшит о нових приклучени и идеи покататса в месте.
Сразу скажу, руский у меня не очен, но попитаюс саблудат ваши правила форума, у писат по руски.
На фото я и мои StreetBlade
(https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/10688046_752260298180608_9087204057848631324_o.jpg)
-
Привет!
По правилам нашего форума можно писать и по-латышски. Так что смело пиши, как тебе удобно.
Единственное, что у нас запрещено - это транслит.
-
Здарова! Гоняли с вами на эргли недавно...
Распологайся и пиши на родном языке. privet
-
preved
-
preved
-
Sveiks! :)
-
preved
-
Sveiks, laipni lūdzam :welcome: un droši raksti dzimtajā valodā, tā gan Tev, gan citiem, bus daudz ērtāk!
-
Sveiki Vik! Laipni lūgts! ugar
Droši raksti latviski un liels prieks Tevi šeit satikt!!
-
čau! un ieliec vēl kādu bildi - ar seju ;)
-
preved
-
Foto gan ir labais! :bravo:
-
Здарова! Гоняли с вами на эргли недавно...
Распологайся и пиши на родном языке. privet
Vakardien sataisīju mocim jaudas problēmas un ģeometrijas lietas (gultņus), tagad varēšu bliezt vēl ātrāk. :)
-
Vakardien sataisīju mocim jaudas problēmas un ģeometrijas lietas (gultņus), tagad varēšu bliezt vēl ātrāk. :)
Tas priecē. Kādas bija jaudas problēmas?
-
:welcome:
-
čau! un ieliec vēl kādu bildi - ar seju ;)
Nu lūdzu!
(http://www.motopower.lv/files/member_galleries/3284/13807/500/1432218782_1886.jpg)
-
Sveiks :moto:
-
Tas priecē. Kādas bija jaudas problēmas?
Nu šobrīd liekas, ka nepareizs sūknis. Man ir karburātori un no rūpnīcas nāca sūknis, bet laika gaitā nobeidzās un atstāju bez. Augstos apgriezienos trūka degvielas uz maziem momentiem, kad atmeties un atkal dod virsū. Pielāgoju citu un tad parādijās, ka pie vidiem nav tāda jauda, kā pierasts un degvielas patēriņš uzkāpa uz 12l/100km. Vakardien sūkni noņēmu un uztaisīju maksimāli taisnu trubiņu uz karburātoriem. Neesmu bijis ārpus rīgas, bet liekas, ka viss ir labāk, kā bija. Šodien notestēšu, tad jau zināšu.
-
preved
Sveiki!
-
Nu šobrīd liekas, ka nepareizs sūknis. Man ir karburātori un no rūpnīcas nāca sūknis, bet laika gaitā nobeidzās un atstāju bez. Augstos apgriezienos trūka degvielas uz maziem momentiem, kad atmeties un atkal dod virsū. Pielāgoju citu un tad parādijās, ka pie vidiem nav tāda jauda, kā pierasts un degvielas patēriņš uzkāpa uz 12l/100km. Vakardien sūkni noņēmu un uztaisīju maksimāli taisnu trubiņu uz karburātoriem. Neesmu bijis ārpus rīgas, bet liekas, ka viss ir labāk, kā bija. Šodien notestēšu, tad jau zināšu.
12l/100km ir nedaudz neekonomiski ))))
Labi ka atradi vainu.
-
preved
-
preved
-
Sveiks :moto:
-
Sveiks!Tūlīt kāda palūgs foto no pludmales,bet tas ir normāli. :D Par sūkni-nevelti es uzliku no motorlaivas.
-
Sveiks!Tūlīt kāda palūgs foto no pludmales,bet tas ir normāli. :D Par sūkni-nevelti es uzliku no motorlaivas.
Māri, vari arī pats ar piemēru parādīt kā tas darās ;)
-
preved Čau!
-
preved
-
preved
-
:welcome:
-
:D Sveiks))))
-
Čaviņa. privet
-
Pajautasu ari jums. Varbut ir kads moto guru, kuram rodas idejas, kur meklet problemu.
Beidzot izlidu no pilsetas un vareju notestet moci. Jaudas problemu vairs nav. Vareju sasniegt ari 230km/h un bija vel iespeja. Ieprieks knapi lidz 200 tiku. Problema, jaunais suknis. Vel nezinu vai paterins bus atgriezies vieta, bet domaju, ka tam ari jabut norma. Bet, viens liels bet. Mocis vel jo projam uzvedas ka dzivs. Atmetoties un ripinoties, mocis uzvedas ka dzivs. Staiga turpu surpu. Suposanas pie lieliem atrumiem ir pazudusi. Tur noteikti palidzeja daksas gultni. Bet kur ir problema ar maziem atrumiem, nedodot slodze?!! Esmu nomainijis visus gultnus. Stures, daksas, abu ratu gultnus, bet nekas neuzlabojas. Reali nav palicis pat labak. Ripinoties atlaizot rokas, mirkliti iet taisni un tad gazas vai nu uz vienu pusi vai otru pusi. Kur vel meklet problemu? Priekseja daksa? Ko skatities?
-
Думаю что проблема в покрышках. На сколько они старые и изношенные? Были ли отбалансированы? Поменяй покрышки и пробуй.
-
Riepas sezonas sakuma nomainiju. Nekadas izmainas. Diski izvalceti. Labi, aizmugurejais izvalcets, prieksa pirms divam sezonam valceta.
-
Может стоит покрутить регулировки подвески?
-
Paskaties vēlreiz pr. dakšas gultņus rāmī-pārvelc vairāk nekā vajag un paskaties izmaiņas.Nekas tiem gultņiem nenotiks.Gadās,ka savelc,bet darbībā kas piesēžās un ir par brīvu.
-
Čau! :)
-
:welcome:
-
preved
-
preved
Sveicināts mūsu trakonamā :))
-
Nu paldies par sveicieniem. Nav jau tik liels tas trakonams :)
-
Nu paldies par sveicieniem. Nav jau tik liels tas trakonams :)
Pagaidi, kad būs ziema, tad redzēsi :))
-
Nu tā! Sakarā ar jauna projekta atrašanu, laižu uz tirdziņu ilgi lolotu draugu.
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport/motorcycles/honda/hmchn.html?0.20365543360821903 (https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport/motorcycles/honda/hmchn.html?0.20365543360821903)
(http://i.ss.lv/gallery/1/46/11370/motorcycles-honda-2273910.800.jpg)
-
Pajautasu ari jums. Varbut ir kads moto guru, kuram rodas idejas, kur meklet problemu.
Beidzot izlidu no pilsetas un vareju notestet moci. Jaudas problemu vairs nav. Vareju sasniegt ari 230km/h un bija vel iespeja. Ieprieks knapi lidz 200 tiku. Problema, jaunais suknis. Vel nezinu vai paterins bus atgriezies vieta, bet domaju, ka tam ari jabut norma. Bet, viens liels bet. Mocis vel jo projam uzvedas ka dzivs. Atmetoties un ripinoties, mocis uzvedas ka dzivs. Staiga turpu surpu. Suposanas pie lieliem atrumiem ir pazudusi. Tur noteikti palidzeja daksas gultni. Bet kur ir problema ar maziem atrumiem, nedodot slodze?!! Esmu nomainijis visus gultnus. Stures, daksas, abu ratu gultnus, bet nekas neuzlabojas. Reali nav palicis pat labak. Ripinoties atlaizot rokas, mirkliti iet taisni un tad gazas vai nu uz vienu pusi vai otru pusi. Kur vel meklet problemu? Priekseja daksa? Ko skatities?
Padalīšos ar problēmas atrisinājumu. Kā jau redzat augstāk, mocis dzīvoja savu dzīvi un meklējot vainu, izdarīju divas darbības uzreiz. Samainīju aizmugures dakšā gultņus un pievilku priekšējās dakšas gultni. Rezultātā, nekas nemainījās un reāli, nolaidās rokas. Sāku loģiski domāt un nonācu pie slēdziena, ka pieņemot faktu, ka mocis nekad nebrauc taisni un visu laiku priekšas rats meklē ceļu, bet ja priekšas dakšai ir smagāk kustēties, tad mocis ceļu atrast vairs nevar un sākas sajūta, ka mocis brauc zigzagā, dzīvo savu dzīvi. Respektīvi, palaidu vaļīgākpriekšas dakšas gultni un problēmas vairs nav. Viss atkal ir uz ūsiņu. Slēdziens, ja nezini problēmai konkrētu iemeslu un remonts tiek veikt pēc izslēgšanas principa, nedarat divas iespējamās lietas uzreiz. Izdari vienu, pārbaudi un tikai tad ķeries klāt nākošajam mezglam.
-
Apsveicu ar problēmas atrisināšanu!!! :bravo:
-
Вик... Ну даже смешно както... У меня такая же беда была... Так же решилась, но гораздо быстрее допер... (Вспомнил, что до ремонта вилки такого не было)
Ну а так то поздравляю... Спи спокойно. ;))
-
Nē, vecīt. Izdomāju jau sen, bet ilgi ar moci nebraucu, jo bija uzradies pircējs un reāli nepietika laika aizbraukt un izdarīt.
-
Nē, vecīt. Izdomāju jau sen, bet ilgi ar moci nebraucu, jo bija uzradies pircējs un reāli nepietika laika aizbraukt un izdarīt.
Mocīti pārdevi?
-
Nē. Bet jauno jau paņēmu.
-
Nē. Bet jauno jau paņēmu.
kas pa zvēru?
-
SUZUKI TL1000S
-
Laba diena, Kungi!
Man te čoms tirgo dažas lietiņas, varbūt kādu ieinteresē.
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=14288 (http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=14288)
25 Eiro
(http://www.motopower.lv/files/member_galleries/918/14288/500/1446493794_1575.jpg)
150 eiro
(http://www.motopower.lv/files/member_galleries/918/14288/500/1448393907_1786.jpg)
-
Nu tā, draugi. Sen neesmu pie Jums viesojies. Bet nu tas nenozīmē, ka nekas nav darīts. pastāstīšu par saviem ziemas darbiem un nedarbiem.
Kā jau daļa zinat, sezonas noslēgumā pārdevu savu StreetBlade un nopirku vietā citu moci.
Suzuki TL1000S
Šāds nu tas izskatījās tad, kad es to ieraudzīju pirmo reizi.
(http://www.motopower.lv/files/member_galleries/3284/14501/500/1456598541_1682.jpg)
Tad, kad biju skatīties, nebija vēl pārliecības, ka man to vajag. Hondu vēl nebiju pārdevis un šim naudas nebija. Pasaucot zinošu draugu, braucu skatīties vēlreiz un tad jau darbinājām un klausijāmies, ko motors saka. Pirmais, kas iekrita acīs, motoram sulo daži saļņiki, sīkums. Viss pārējais likās ok un tika nolemts šo moci pirkt. nebiju ne grama izbraucis, bet vienmēr bija piesaistījis divpodu aparāts. Plus vēl tas, ka šim ir šprice. bija jau apnicis ņemties ar tām karborātoru problēmām.
Nu, un tad sākās jautrība. Mocis bija atvests no Francijas. dokumenti nozaudēti, bet pārdevējs galvoja, ka ir iespēja piereģistrēt bez papīriem un problēmu nekādu. Ņemot vērā, ka bija sarunāta nomaksa, norunājām, ka uz pēdējās summas saņemšanu, papīriem jābūt kārtībā lai varētu iet uz CSDD. Tā arī sanāca, ka pēc rīs mēnešiem iesniedzam sagatavotos papīrus CSDD un es atdodu pēdējo iemaksas daļu. Jau rokas sāk niezēt sākt ko darīt ar moci. CSDD pārstāve paziņo, ka būs mēnesis jāgaida, kamēr saņemsim atbildi no Francijas, ka viņu valstī šim mocim nav uzlikti liegumi un nav meklēšanā. Par to jau biju informēts un bija pārliecība, ka viss ok.
Varam sākt darboties ar moci. Protams, vai tad es būtu Viks no Streetfighters, ja nebūtu plāns šo aparātu izjaukt līdz pēdējai skrūvei un veidot ko pievilcīgāku.
(http://www.motopower.lv/files/member_galleries/3284/14501/500/1456598542_2045.jpg)
(http://www.motopower.lv/files/member_galleries/3284/14501/500/1456598542_3828.jpg)
Principā, varam sākt darīt pārbūves lietas, bet iekšā sēž mazais nemiers par dokumentiem un nolemju neko tālāk nedarīt, kamēr man nav papīri uz rokas. Paiet noliktais mēnesis un no CSDD nav ne miņas, ne zinas. Zvanu uz turieni un tur man paziņo, ka lieta kaut kur noklīdusi un vēl drusku jāuzgaida. Pēc nedēļas man paziņo, ka šādus aparātus vairs nevar reģistrēt, jo tas nav viņu pienākums meklēt citu valstu datubāzēs. Respektīvi, dabūn papīrus vai isziņu no Francijas, ka mocis nav meklēšanā. Francijas vēstniecības pārstāve pastāsta, ka visa pamatā ir fakts, ka Francijas konsulāts ir izformējis nodaļu, kas nodarbojusies ar šādiem jautājumiem un šobrīd viss, ko es varu darīt, braukt uz Franciju un meklēt iespēju atjaunot dokumentus. Sāk nolaizties rokas, jo ja no sākuma bija sajūta, ka šis mocis man pats lec rokās un salikās tik daudz faktoru tam, lai es to nopirktu, ka bija pārliecība, ka tas ir uzražots tieši man. Bet tagad, nākotne neskaidra. Devos pie pārdevēja un stāstiju problēmu. Ņemot vērā, ka mūsu noruna bija tāda, ka saņemu moci ar dokumentiem, šis galveno kārt ir pārdevēja problēmas. Tiek norunāts, ka līdz ziemassvētkiem papīriem ir jābūt un ja to nav, es dodu moci atpakaļ. Cilvēks esot goda vīrs arī meklēja visādus variantus. Iespēju reģistrēt citur un tad LV, bet izrādijās, ka pie mums ir bijušas privilēģijas šajā sakarā. Pēdējā iespēja, meklēt jaunu rāmi, kas arī izdevās un par nieka 99 Eiro no Vācijas tiek piegādāts man rāmis ar tīriem papīriem.
(http://www.motopower.lv/files/member_galleries/3284/14501/500/1456598543_4841.jpg)
Atkal visu krāmēju virsū jaunajam rāmim, lieku iekšā motoru un vedu uz CSDD reģistrēt. Tas arī izdodas un nav pagājis ne pus gads, ka man beidzot ir moča tehniskā pase. No vienas puses prieks, no otras vilšanās, jo saprotu, ka līdz sezonas sākumam nepaspēšu pabeigt moci un nāksies to uzsākt drusku vēlāk.
Bet nu tas po, sākam darbu pie pārbūves. Atkal visu raujam nost, motoru ārā un tad jau katru lietu uz savu stūri. Pirmais, kas jāsaved kārtībā, motors.
(http://www.motopower.lv/files/member_galleries/3284/14501/500/1456598545_5116.jpg)
Zintor dažas šo motoru slimības, tiek nolemts izdarīt visu, lai pirmās sezonas man nekas tam vairs nav jādara. Sākotnējais plāns bija izjaukt visu līdz pēdējam un samērīt vārstus un šāles, bet ņemot vērā laika trūkumu un pārliecību, ka tur visam jābūt kārtībā, tiek norauta tikai galva.
(http://www.motopower.lv/files/member_galleries/3284/14501/500/1456598545_6079.jpg)
Tiek iepirkats visas vajadzīgās blīves, vārstu blīvslēgi, vārstu čaškas un sulojošie blīvslēgi sajūgam un kārbas izvadam.
(http://www.motopower.lv/files/member_galleries/3284/14501/500/1456598547_7174.jpg)
Galva tiek aivesta pie meistara lai izslīpētu vārstu sēžas. Šai galvai tas ir jādara ļoti uzmanīgi, jo ja tiek noņemts pa daudz, galvu var izmest ārā. Tā pat ir ar pirmā poda izplūdes čaškām. Tās pēc noteiktiem kilometriem saplīst un tad iestājas mazi galvas kapi. Cilvēki, kas braukā ar šiem očiem, izskaitļojuši, ka tās vajag nomainīt ik pēc 40K kilometriem un tad viss ir gerai. Ņemot vērā, ka nezinu neko par iepriekšējo saimnieku un viņa veiktajiem darbiem, šīs čaškas ir galvenais iemesls, kapēc tiek ņemtas nost galvas.
(http://www.motopower.lv/files/member_galleries/3284/14501/500/1456598548_8834.jpg)
(http://www.motopower.lv/files/member_galleries/3284/14501/500/1456598549_9699.jpg)
Tālāk jau galvas izliktas atpakaļ, vārsti saregulēti un var ķerties klāt pārējam motoram
(http://www.motopower.lv/files/member_galleries/3284/14501/500/1456598551_10798.jpg)
Daudz tīrīšanas šķidruma (lasīt, benzīna) un motors izskatās kā jauns. Plus vēl tika nomainīti atiecīgie blīvslēgi un pārjaucu sajūga mehānismu lai tas arī strādātu kā pulkstenis.
(http://www.motopower.lv/files/member_galleries/3284/14501/500/1456598553_11777.jpg)
(http://www.motopower.lv/files/member_galleries/3284/14501/500/1456598554_12358.jpg)
(http://www.motopower.lv/files/member_galleries/3284/14501/500/1456598556_13561.jpg)
(http://www.motopower.lv/files/member_galleries/3284/14501/500/1456598557_14293.jpg)
Tagad varu vest motoru atpakaļ pie rāmja un likt to iekšā, lai varam sākt plānot un darboties tālāk.
Papildus esmu sapircis un sadarījis vēl visādas lietiņas. Esmu pilnībā pārjaucis bremzes gan priekšā gan aizmugurē. Priekša vēl bija ok un vajadzēja tikai izmazgāt un nopulēt cilindrus, bet aizmugurei putekļu gumijas aizgājušas kapos. Tās pasūtītas un jau dabūtas. Plus vēl esmu tikcis pie jaunas radiālās bremžu mašīnas no GSX-R 1000 K8. Cerams, ka būs jūtams uzlabojums. Tagad palicis vizuālais tēls un krāsošana.
Uz šo brīdi viss, ceru, ka pietiks pacietības lasīt :D
Turpinājums sekos...
-
Sveiks! Aparāts zvērs!!! Vismaz nebūs problēmu ar degvielas padevi kā ieprikšajam mocītim.
-
Apraksts pa pirmo zorti! Lai izdodas moci sakopt braucamu līdz sezonas sākumam!
-
Tu pats pārlasīji motoru un moci, vai kāds palīdzēja?
-
Ja pats nedarīsi, tad neko neiemācīsies. Visus darbus cenšos darīt pats. Tur kur vajag, prasu padomu, kā to labāk darīt, bet jā, visu daru pats.
-
Tādā gadījumā cepure nost :bravo:
Es tikai pa sīkumiem, tik globāli nelienu mocī.
-
Классный отчёт! Спасибо. Надеюсь, продолжение следует.
Ну и риторическое: "Real men ride twins!" ;)
-
Любишь ты приключения)))
-
Молодец!!! Что бы жужжжал и радовал!!!
Спасибо за отчёт :bravo:
-
Вот один минус, что на гос. языке. А картинки красивые!
-
Классный отчёт! Спасибо. Удачи в целом. Винни не слушай. :beer: :beer: :beer:
-
Byusi vasals! preved
-
(http://www.motopower.lv/files/member_galleries/3284/10852/500/1458290458_1585.jpg)
-
Interesanti kāds būs gala rezultāts?
-
Nez kāpēc man liekas,ka zinu. :think:
-
Maziņš papildinājums.
-
Interesanti kāda būs skaņa?
-
Обожаю такие глушаки, надо звук будет заценить.
-
Skaisti, patiešām skaisti.
-
Zolīdi 8)
-
Pirmais šķīliens.
-
Labais!!! :chapaj:
-
Охрененно! punk
-
preved
Sveiks!!!
-
preved
Sveiks!!!
Здарова! :))
Хотя мог бы и не лениться и прочесть тему... Вик тут давненько.
-
Pirmais šķīliens.
Kāda starpsiena grab,vajadzēs paraut vaļā un novērst,mana laža.Nekļūdās tas,kurš neko nedara. :wtf:
-
Gatavs.
-
ugar
-
А ещё фотки?
-
Gatavs.
Labais!!! Vēl foto dod šurp!!
-
Super! Apsveicu :)
-
Nav jau vēl pabeigts. Tas pagaidu variants uz šo vasaru.